معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی LG 49SL5E-H
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بایشرفت تکنولوژی و نیاز به نمایشگر هایی که توانایی استفاده در مکان هایی عمومی، تجاری و صنعتی را داشته باشد حس شد. از این رو شرکت های زیادی اقدام به طراحی و تولید مانیتور های عریض کرده اند. شرکت معتبر ال جی از تولیدکنندگان مانیتور صنعتی در جهان است که محصولات با کیفتی را روانه بازار کرده است که از این محصولات می توان به مانیتور صنعتی ال جی LG 49SL5E-H اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان بپردازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری با کیفیت مطلوب

یکی از ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی 49SL5E-H رزولوشن 1080*1920 پیکسل است که تصاویری با کیفیت فول اچ دی را به شما ارائه می دهد و کوچکترین جزئیات موجود در آنها را به نمایش در می آورد. تصاویر پخش شده از این مانیتور در ابعاد بزرگ دچار افت نمی شوند و با بهترین کیفیت نمایان می شوند.از صفحه نمایشی بزرگ و یکپارچه بهره مند شوید!

مانیتور صنعتی LG 49SL5E-H در ابعاد 54*638.5*1102.2 میلی متر طراحی شده و دارای قاب بسیار باریکی است که در فضای کم به آسانی به صورت افقی و عمودی نصب می شود. این تلویزیون صنعتی با قابلیت پشتیبانی از تصاویر، ویدئو و فایل های متنی یک جایگزین مناسب برای تابلو های دیواری می باشد.

  • امکان نمایش تصاویر در فضای باز!

روشنایی 427 cd/m2 در این دستگاه مانیتور صنعتی امکان پخش تصاویر و ویدئو در طول روز را برای شما فراهم می کند و می توانید از آن در محیط های باز و روشن استفاده نمایید. مانیتور صنعتی 49 اینچ ال جی LG 49SL5E-H یکی از پر کاربرد ترین وسایل در خدمات شهری می باشد و می توان از آن برای نمایش در اماکن عمومی شهری استفاده نمود.

  • مجموعه ای از امکانات متنوع

در مورد مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 49SL5E-H این نکته لازم به ذکر است که این دستگاه دارای زاویه دید 178 درجه است و امکان تماشای تصاویر از هر نقطه ای را برای شما ایجاد می کند. همچنین در پنل این دستگاه از فناوری IPS استفاده شده است که بهترین کیفیت را در نمایش تصویر به کار می برد و هیچگاه با افت کیفیت مواجه نمی شود.

برای مشاهده مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید.

اگر قصد خرید مانیتور صنعتی ال جی 49SL5E-H دارید توصیه می کنم مطالب سایت ایده برتر پارسیان را مطالعه نمایید تا بتوانید با کمترین دغدغه خرید خود را ثبت نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 7 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی